Orice reclamație privind starea produselor livrate la clienți va fi adusă la cunoștința firmei noastre în maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la office@liderdoors.ro, urmând ca societatea noastră să o solutioneze. În cazul în care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de SC LIDERPLAST S.R.L , dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.  


În cazul în care v-ați răzgândit asupra achiziției făcute de pe site, ne puteți returna pachetul în termen de 30 zile și primiți banii înapoi, cu condiția ca pachetul să fie în aceeași condiție în care l-ați primit. Plata returnării pachetului revine clientului, urmând ca SC LIDERPLAST S.R.L să restituie clientului contravaloarea produselor returnate, după ce constată că acestea sunt în starea în care au fost expediate. Dacă ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.  


Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta există), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fără a prezenta urme de uzură, modificare sau consum, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factură fiscală, instructiuni de montaj, etc.).  


La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare. Prin excepție de la condițiile de mai sus, doar în cazul în care produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului sau prezintă vicii de fabricație în primele 24 ore de la recepție, returnarea se poate face pe cheltuiala SC LIDERPLAST S.R.L, clientul putând opta pentru înlocuirea produselor sau restituirea imediată a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu excepția situațiilor în care viciile de fabricație s-au constatat dupa desigilarea produselor.  


Formularul de retur poate fi descărcat de aici  
formular retur