TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE - MAGAZIN ONLINE LIDERDOORS

1.DEFINIȚII ȘI TERMENI:

Liderdoors: este denumirea comerciala a S.C. LIDERPLAST S.R.L, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sat Lita, Comuna Săvădisla, nr. 14 A, jud. Cluj, avand numar de ordine in Registrul Comertului J12/2592/2006, cod unic de inregistrare fiscala RO 18890998.

Vânzător: SC LIDERPLAST S.R.L

Cumpărător: – persoana fizica/persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont pe Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica/persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Liderdoors (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Liderdoors si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT. 

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului pe Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.liderdoors.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre LIDERPLAST, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Plata cu 1 click– serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

3.  POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate, Liderdoors isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Liderdoors. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Liderdoors, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” de pe Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. Liderdoors poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Liderdoors are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) includ transport și T.V.A..

3.5.  In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a LIDERDOORS, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de LIDERDOORS, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al LIDERDOORS  asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al LIDERDOORS.

5.3. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile LIDERDOORS.

5.4. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea LIDERDOORS si/sau al angajatului/prepusului LIDERDOORS care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

 

6. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de LIDERDOORS, in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.6. Pentru comanda plasată, Cumpăratorul va primi prin poștă electronică (e-mail) din partea operatorului de vânzări LIDERDOORS o anexa cu toate informațiile și specificațiile comenzii acestuia. Cumpărătorul va trebui să dea un reply la acel e-mail sau sms cu ok-ul pentru producția respectivei comenzi.

 

7. CONFIDENTIALITATE


7.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

7.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  LIDERDOORS nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

7.4. Prin inscrierea in baza de date a LIDERDOORS, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a li se folosi datele cu caracter personal de către LIDERDOORS.

 

8. FACTURARE – PLATA

8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.liderdoors.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

8.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de LIDERDOORS, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

8.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

8.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de LIDERDOORS, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

8.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre LIDERDOORS in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

 

9. GARANȚIA PRODUSULUI

Se oferă garanție 2 ani pentru fiecare produs achiziționat de pe magazinul online www.liderdoors.ro  în condițiile montării respectivului produs de către o firmă autorizată strict de compania SC LIDERPLAST S.R.L. În cazul în care clientul decide să-și monteze produsul în regim propriu sau cu ajutorul unei echipe de montatori neautorizată de către compania SC LIDERPLAST S.R.L, acesta își va pierde garanția produsului, iar în acest caz clientului i se va acorda garanție doar pentru viciile ascunse ale respectivului produs.

 

10.  LIVRAREA BUNURILOR

Cum este specificat și pe homepage-ul acestui magazin online, termenele de livrare sunt cele specificate mai jos de la data confirmării plății comenzii.

  • Produse standard: 7-14 zile lucrătoare
  • Produse non-standard: 6-8 săptămâni

Termenul de livrare al comenzii Cumpărătorului va fi confirmat în final de către un operator de vânzări LIDERDOORS în momentul plasării comenzii de către client.

Termenul de livrare al comenzii se va declanșa în momentul în care Vânzătorul primește confirmarea plății pentru comanda plasată de către Cumpărator.

 Compania SC LIDERPLAST S.R.L, cea care deține platforma magazinului online www.liderdoors.ro nu va lucra  (în consecință termenele de livrare prestabilite se vor scădea cu aceste numere de zile) după cum urmează: 

 Toate sărbătorile legale, sâmbetele și duminicile fiecărui an nu se vor lua în considerare la calcularea termenului de livrare al produsului/produselor comandat/comandate. 
 
◊ În perioada 05.08 - 20.08 a fiecărui an, compania SC LIDERPLAST S.R.L nu va face nicio livrare către clienți, întrucât aceasta va fi închisă pentru concediile de vară.
 
◊ În perioada 20.12 - 31.12 și perioada 01.01 - 15.01 a fiecărui an, compania SC LIDERPLAST S.R.L  nu va face nicio livrare către clienți, întrucât aceasta va fi închisă pentru concediile de iarnă. 

 

11. RASPUNDERE

11.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

11.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

11.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

11.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre LIDERDOORS, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, LIDERDOORS are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care Cumpărătorul le furnizează.

12.2. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea  Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  Clientului/Cumparatorului.

12.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a LIDERDOORS.

 

13.  FORTA MAJORA

13.1. Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

13.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

14. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre LIDERDOORS si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Cluj, România.

 

15. POLITICA RETUR 

Orice reclamație privind starea produselor livrate la clienți va fi adusă la cunoștința firmei noastre în maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la office@liderdoors.com, urmând ca societatea noastră să o solutioneze. În cazul în care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de SC LIDERPLAST S.R.L , dar nu și despăgubiri suplimentare. 

Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.

 

În cazul în care v-ați răzgândit asupra achiziției făcute de pe site, ne puteți returna pachetul în termen de 30 zile și primiți banii înapoi, cu condiția ca pachetul să fie în aceeași condiție în care l-ați primit. Plata returnării pachetului revine clientului, urmând ca SC LIDERPLAST S.R.L să restituie clientului contravaloarea produselor returnate, după ce constată că acestea sunt în starea în care au fost expediate.

Dacă ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.

 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta există), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fără a prezenta urme de uzură, modificare sau consum, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factură fiscală, instructiuni de montaj, etc.).

 

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare. Prin excepție de la condițiile de mai sus, doar în cazul în care produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului sau prezintă vicii de fabricație în primele 24 ore de la recepție, returnarea se poate face pe cheltuiala SC LIDERPLAST S.R.L, clientul putând opta pentru înlocuirea produselor sau restituirea imediată a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu excepția situațiilor în care viciile de fabricație s-au constatat dupa desigilarea produselor.

 

 

16. PREȚURILE PRODUSELOR 

Prețurile afișate pe magazinul online în limba română sunt valabile numai pe teritoriul României. 
 

17.  CONDIȚII DE EFECTUARE A MONTAJULUI

17.1. Montajul se efectuează la temperaturi de peste + 0 C și până la maxim + 35 C pe timp de zi.

17.2. La temperaturi de sub 0 C și la temperaturi mai mari de + 35 C montajul nu se poate realiza în condiții optime de calitate a produsului și de siguranță pentru personalul muncitor.

17.3. În cazul în care întâlnim situațiile de la art. 17.2, montajele se suspendă, iar termenele de livrare și montaj se prelungesc cu numarul de zile în care aceste temperaturi persistă.

Acest lucru va fi notificat de către producător/prestator beneficiarului, atât telefonic cât și în scris.

 

18. CONDIȚII DE UMIDITATE OBLIGATORII

18.1. Orice încăpere care este vitrată cu tâmplărie termoizolantă (pvc,aluminiu,lemn,etc) trebuie aerisită zilnic 30 de minute dimineața și 30 de minute seara.

18.2. În cazul nerespectării art. 18.1. cauza duce la crearea condensului pe ferestre și uși, iar mai apoi la formarea igrasiei, lucru de care se face răspunzător beneficiarul.

18.3. Conform normelor în vigoare, umiditatea medie din încăperile vitrate cu tâmplărie termoizolantă trebuie să fie între 50-60 %.

18.4. Elemente ce trebuie evitate și care duc la formarea condensului și apariției igrasiei:

            - Neaerisirea încăperii conform art. 18.1.

            - Uscarea hainelor în interiorul încăperii

            - Gătitul în încăperi fără aerisire și fără hote de absoarbere a umidității

            - Numărul excesiv de flori și plante

            - Infiltrații de orice fel

-        Executarea gresită a șpalețiilor, etc.

 

 19. CONDIȚII DE PIERDERE A GARANȚIEI

19.1. Neefectuarea reparării șpaleților în maxim 3 luni de la montarea tâmplăriei ( recepția lucrării).

19.2. Neîndepărtarea folii de protecție de pe profile în maxim 3 luni de la data recepționării lucrării.

19.3. Umplerea (murdărirea) cu mortar, vopsea, nisip, moloz, beton, etc. a elementelor de feronerie.( In cazul in care beneficiarul doreste curatarea, ungerea, inlocuirea elementelor defecte din tamplarie din cauza impuritatilor, va solicita o oferta de pret prestatorului, acesta raspunzandu-i cu  o oferta, urmata de mentinerea sau pierderea garantiei pe unitatiile afectate).

19.4. Opturarea canalelor si orificiilor de drenaj a tamplariei cu diferite impuritati (mortar, nisip, vopsea, moloz, etc) sau pervaze pvc sau aluminiu.

19.5. Interventia neautorizata, fortarea, deteriorarea sau inlocuirea elementelor de feronerie la usi si ferestre.

19.6. Inchiderea usilor si ferestrelor peste cabluri sau alte obiecte (cabluri electrice, harti, saci, etc).

19.7. Lovirea tâmplăriilor la nivelul garniturilor (cu galeti, roabe sau alte elemente dure sau ascutite).

19.8. Montajul necorespunzător

            Cauze:

-          Nealinierea in boloboc a ferestrei sau usi montate.

-          Montarea in curba a tocurilor in pereti la ferestre si usi.

-          Lipsa suruburilor sau a clemelor de montaj pe structura de tamplarie.

-          Necalarea corecta a sticlei sau panelurilor in ferestre sau usi.

-          Efectuarea montajului de catre echipe neautorizate si neexperimentate.

-          Lipsa suruburilor sau a clemelor de montaj la 15 cm fata de fiecare colt al usii sau ferestrei sau la maxim 40 cm intre ele (suruburi sau cleme) conform normelor de montaj in vigoare.

20. SOLUŢIONAREA RECLAMAŢIILOR

Termenul de soluționare al unei reclamații este de 30 de zile de la data primirii acesteia.